вторник, 4 июня 2013 г.

Модуль 3 -4

Модуль 3 допоміг мені уявити, що собою представляє проектна діяльність відповідно сучасної методики, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме ключових, тематичних та змістових. Для мене особисто було спочатку складно формулювати саме ключові та тематичні питання (їх розподіл). Але стало зрозуміло після роботи в групі над формулюванням основних запитань.

Знання, які я отримала на цьому модулі допоможуть мені чітко спланувати всі етапи підготовки учнів до проектної діяльності, а також спланувати етапи створення дослідницьких проектів та оцінити діяльність учнів при виконанні проекту згідно навчальних програм та сучасної проектної методики.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Оцінювання навчальних проектів має:
здійснюватися протягом всього навчального процесу;
оцінювати важливі цілі проекту; 
залучати учнів до процесу оцінювання;
використовувати різні стратегії оцінювання;
визначити навчальні потреби учнів;
заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ;
демонструвати розуміння змісту та володіння навичками

Комментариев нет:

Отправить комментарий