четверг, 6 июня 2013 г.

Модуль 8 - 9.  Рефлексія
Модуль 8.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, відчути себе у ролі учня, що дало чіткіше розуміння процесу діяльності та сформулювало уявлення про можливі результати учнівської роботи, надало мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом всього проекту та кінцевого результату, так як завдяки створеним формам учень може краще зрозуміти, за якими критеріями вчитель оцінює його діяльність, провести самооцінювання власної роботи, визначити моменти, які залишилися недоопрацьованими.

Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені:
- проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створити форму оцінювання учнівської само спрямованості в навчанні;
- ознайомитися з поняттям Фасилітації. Це стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи учневі в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем. Мені до вподоби такий стиль.

Комментариев нет:

Отправить комментарий